IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3638 Pages V  « < 3636 3637 3638  
Reply to this topicStart new topic
Skitsnack, snacka skit eller håll käften
the godfather
post Yesterday, 19:52
Post #72741

the godfather

Group: Medlem
Member No.: 149

http://atdhe.net/23656/watch-sweden-vs-san-marino?ref=nf

n00b

--------------------
skäggiga män slickar bättre

Blessed are the cheesemakers

we're not that drunk/team us, beerfest
Go to the top of the page

+Quote Post
Silversixx
post Yesterday, 22:52
Post #72742

Hurra!

From: Göteborg
Member No.: 40

QUOTE (Serpent @ 2010-09-07 19:47 ) *
Nu har jag inte Kanal10, men Mellbergs utvisning lät riktigt korkad...

Men vafan, du har ju comhem-hus, jag fick in kanalen direkt...
Det finns en anledning till varför kulturarbetare får stryka på foten när teknikrevolution kommer var 5:e år...

Tyvärr så har jag även hört lite att de som redan kan spelet och är "veteraner" inte ska läggas så mycket fokus på när de handlar i butik, utan det är främst personer som aldrig har provat spelet som det ska läggas fokus på. Men systemet med blisters är ju inte riktigt vettigt.

Vi har redan haft diskussionen. Jag vill såklart minnas att jag sa precis det som du skrev nu, även om jag kanske bakade in det i lite mer oreflektive tankegångar.
Veteranerna har pengar och kunskapen. Nybörjarna har ännu mer pengar och total okunskap.
Jag kan ju berätta var jag hade lagt mitt intressepåle om jag fick dansa med den likt en Marino Ramberg över Dovers vita klippor.

För övrigt så var faktiskt matchen en total katastrof. Det svenska spelet var stundtals häpnadsväckande jävla uselt och Zlatan hade för mycket rörlighet i sitt spel. Det var nästan katastrofalt i ett par minuter. Visst, motiveringen till det kan vara att San Marino är sämre i fotboll än vad Slaktarn från Birka är i social interaktion (Ni vet, han, BSK, inga fler tärningsslag, jag lyssnar på hårdrockssynth). Men likväl så kan man inte spela sådär jävla slarvigt om man är landslagsspelare. Safari ser fan helt vilsen ut med sina passningar ibland och Lustig, som var bra mot Ungern, var rätt så slarvig med sina inlägg som verkade gå ut på högerkanten för att försvinna från Swedbankhitler arena. Hade de haft lite mer disciplin, alltså sånt där man får om man är proffs i fotboll (det antar ju alla jämt, så nu är det min tur), så hade de fan kunnat gå för 8-0. Och då hade jag dessutom blivit extra glad eftersom det hade get mig 18 gånger pengarna. Och för det hade jag kanske köpt en landslagströja för, men det blir det fan inte med nu. Och detta är uppenbarligen en förlängning av kaosteorin, så mina pengar, som kunde gått till svensk fotboll, kan har gett landslaget ett halvdussin nya gräsdobbar. Om Taco-Anders bryter benet på grund av halt underlag, och uppenbarligen slitna dobbar, så är det mitt fel. Och den enorma skuldbördan vill jag inte ha, så därför har den svenska vinsten med bara 6-0 resulterat i att jag kan eventuellt må dåligt i framtiden.
Jävla svin.

--------------------
Wait a minute. Am I shooting at the nazis?
That's not how I remember it...

+Quote Post
Serpent
post Today, 05:24
Post #72743

Regissören, fanimig!

From: Kungsladugård.
Member No.: 107

I Göteborg var det inga problem alls, antar jag. I Bollnäs däremot...

--------------------
"Ska vi diskutera taktik eller ska jag bara flytta alla våra gubbar?"
-Olof på DalCon

+Quote Post
Anton
post Today, 05:32
Post #72744

Goblinfetishist

From: Frölunda
Member No.: 312

QUOTE (Jan-Joel @ 2010-09-07 13:37 ) *
Tyvärr så har jag även hört lite att de som redan kan spelet och är "veteraner" inte ska läggas så mycket fokus på när de handlar i butik, utan det är främst personer som aldrig har provat spelet som det ska läggas fokus på.

Varför är det tyvärr? Nybörjare behöver mycket mer hjälp, det är väl inget konstigt med det egentligen.

Men jag håller med om att det är onödigt meckigt att behöva ha ett konto på GW Online för att kunna beställa i butiken. Ser inte riktigt meningen med det även om det inte får mig att ragequitta som Per. tongue.gif

--------------------
Målar:
FoW: Väntar på Läser Dogs & Devils
WFB: Daemons 42/79 och Ogres 53/80
40k: Planetstrike Bastions

+Quote Post
Norrland
post Today, 08:56
Post #72745

In norrland, no one can hear you scream.

Group: Ej medlem
Member No.: 30

Vänta nu... blir folk bittra för att dom slipper gå in i GW-butiken?

+Quote Post
Per Pirat
post Today, 13:55
Post #72746

Fuck With Faith

Member No.: 400

Man vill komma ut snabbt och helst i skydd av mörkret. Alla uttalanden från Anton är i jäv pga. bror i butik.

--------------------

+Quote Post

3638 Pages V  « < 3636 3637 3638
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Lo-Fi Version Time is now: 2010-09-08 14:06